.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقابل ببرهای مازندران با مردانی از دیار سعدی و حافظ
دیدار دو تیم فوتبال نساجی مازندران و فجرسپاسی‌شیراز، امروز رأس ساعت 14 در ورزشگاه شهیدوطنی شهرستان قائم‌شهر، برگزار و به صورت مستقیم از شبکه استانی تبرستان پخش خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی امروز به دیدار با تیم فجرسپاسی شیراز می‌رود که با کسب 35 امتیاز در مکان هفتم جدول و تیم حریف با به‌دست آوردن 14 امتیاز در مکان هفدهم جدول لیگ یک قرار دارند.

ساکت الهامی که به تازگی سکاندار تیم ببرها شده است و در بازی هفته فبل خود توانست تیم سیرجانی را در خانه متوقف کند، اقدام به خرید بازیکنانی از تیم جوانان نساجی کرد تا بار دیگر نشان دهد که تا چه حد به تیم‌های پایه اهمیت داده و با آقایان، حمید بابایی، امیررضا میرزایی و امیرمحمد وفایی‌نژاد قرار داد بست.

کادر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران، 21 بازیکن را برای مصاف با فجرسپاسی شیراز به اردو فراخواند که تا قبل از آغاز مسابقه سه بازیکن بنا به نیاز کادرفنی از لیست خارج می‌شوند تا نساجی با ۱۸ بازیکن به دیدار فجر برود.

نساجی امروز باید به دیدار تیمی برود که در قعر جدول جا خوش کرده است و سقوطش به لیگ دسته دو، دور از ذهن نیست.

هدایت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز هم برعهده غلام‌حسین پیروانی مربی محبوب فوتبال ایران است که باید این تیم را از خطر سقوط نجات دهد تا حداقل جایگاهش در لیگ دسته یک را حفظ کند.

گفتنی است این مربی بعد از بازی مقابل راه‌آهن به دلایل مشکلات مالی از سمت خود استعفا داده است و باید دید آیا مشکلات مالی تیم حل شده و پیروانی به جمع کادر فنی تیم شیراز برمی‌گردد یا خیر؟

بازی رفت این دوتیم که در شیراز برگزار شد با تساوی بدون گل همراه و سهم هر تیم یک امتیاز بود.

در دیدار امروز نساجی در مقابل فجرسپاسی شیراز، مرتضی غلام‌علی‌تبار محروم هست و بقیه بازیکنان مشکلی خاصی برای همراهی تیم ندارند.

با توجه به اینکه این دیدار، اولین بازی خانگی است که تیم نساجی ساکت الهامی را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت دارد باید منتظر ماند و دید که عکس‌العمل تماشاگران و هواداران پرشور این تیم مردمی در برابر عمل‌کرد این تیم تا به امروز چگونه است.

 دیدار دو تیم فوتبال نساجی مازندران و فجر سپاسی‌شیراز، امروز رأس ساعت 14 در ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائم‌شهر، برگزار و به صورت مستقیم از شبکه استانی تبرستان پخش خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.